Maloniai kviečiame susisiekti su mumis – mes patarsime, kaip išsirinkti tinkamiausią prekę:

Tel: +370 610 27640
El.p: registracija@reksas.lt

Konsultacijų linija dirba darbo dienomis 9.00 – 19.00 val.

Prekių keitimas ir gražinimas:

  • Pirkėjas, gavęs nekokybiškas ar sugadintas prekes, turi teisę prašyti prekes pakeisti tinkamomis arba grąžinti pinigus. Gavę nekokybišką prekę, prekę su gamybos defektu ir norėdami ją grąžinti prašome informuoti mus tel. +370 610 27640 arba el. paštu registracija@reksas.lt per 2 dienas nuo prekių pristatymo dienos. 
  • Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”, patvirtintomis 2001m. birželio 29d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
  • Prekes grąžinti pardavėjui galite tik nepažeidus pakuotės ir pilnos komplektacijos – taip, kaip gavote: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, buvo būtini norint apžiūrėti prekes).
  • Kokybiškos, nenaudotos, originalioje pakuotėje prekės gali būti gražintos per 14 dienų nuo prekės gavimo. Gražinimu ir jo išlaidomis rūpinasi pats pirkėjas.
  • Suderinus gražinimą prekes prašome pristatyti iš anksto sutartu laiku į “Rekso” salę Vilniuje adresu Daugėliškio 32A. Jei gyvenate kitame mieste, prekė turi būti grąžinta registruota siunta į “Rekso” salę Vilniuje adresu Daugėliškio 32A.
  • Prieš gražinant prekes būtina atsiųsti laisvos formos raštišką prašymą el. paštu registracija@reksas.lt, jame nurodant užsakymo numerį, pirkimo datą, prekės pavadinimą, kainą, pristatymo datą ir sąskaitą pinigų grąžinimui.
  • Išlaidos kurios buvo patirtos vykdant jūsų užsakymą, prekės pakavimas, transportavimas ir t.t. negražinamas.
  • Pinigai grąžinami pervedant juos į Kliento sąskaitą per 7 darbo dienas.
  • Pirkėjas grąžindamas prekes apmoka prekės pristatymo išlaidas.

    MB “Vilniaus Reksas” nepatenkina pareikštos pretenzijos, jei prekių trūkumą sąlygojo:

    • Natūralus nusidėvėjimas;
    • Netinkamas naudojimas arba priežiūra;
    • Trūkumai, apie kuriuos Klientui buvo pranešta prieš perkant prekę;
    • Išoriniai veiksniai. Išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų išorinių faktorių;
    • Prekė neveikia dėl Pirkėjo kaltės, dėl netinkamo naudojimo, dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo arba defektai atsirado dėl prekės aplaidaus saugojimo arba aplaidžios priežiūros.